Volgen twitter linkedin facebook

Improving business development

  • 1
  • 2
  • 3

Duurzame verbetering van uw commerciële denken & doen

verkoper-smallU heeft vast wel eens iemand horen zeggen "verkopen is een kwestie van gunnen" . Vooral verkopers willen dit nog wel eens gebruiken.

 

woensdag, 19 september 2018 07:46

Een nieuw standaardwerk

Titelpagina BLAUWHet eerste Nederlandstalige standaardwerk over business development voor de advocatuur en het notariaat, ziet op 16 oktober aanstaande het licht.

PPP simpel VERTMedewerkers zijn de kern van goede dienstverlening.
Als ze tenminste een doelgerichte en efficiënte werkwijze volgen.
Alleen dan kunnen ze tot top-prestaties komen.

vrijdag, 06 april 2018 11:12

Wat nu, Coach ...?

garcia mediaSergio Garcia had 13 slagen nodig op de 15e hole van het Amerikaans Masters golftournooi, waar hij normaliter aan 4 slagen genoeg heeft.

Pardon, 13 slagen ?!?!

Ja, 13, hij sloeg de bal 5 maal in het water.

vrijdag, 09 maart 2018 14:55

What's in it for me?

WIIFM cropped

Waarom praten en schrijven professionals toch voornamelijk over zichzelf op hun website? Hoe komt het toch dat ze alle basisregels van marketing & communicatie structureel aan hun laars lappen? Afgelopen week kwam ik een post op LinkedIn tegen en ik dacht: gemiste kans.

war on talentDe markt is in 2017 verder aangetrokken dus lijkt acquisitie minder belangrijk. De vraag naar extra hersens en handen aan dossiers, is flink toegenomen en daarmee is de carrousel van personele verschuivingen goed op gang gekomen.

Als u binnenkort mee moet met die carrousel, lees dan hier hoe dat moet.

VIPAl uw cliënten zijn belangrijk, toch?

Belangrijk genoeg om ze allemaal uit te nodigen in uw VIP box voor de WK finale?

In dit artikel leest u hoe u de ècht waardevolle cliënten kunt onderscheiden van de minder waardevolle cliënten.

En hoe u vervolgens een gedifferentieerde benadering voor die verschillende cliëntensegmenten definieert en in praktijk brengt.

Verhoog uw share of wallet en daarmee uw Return on Investment van uw business development.

 

Klik hier voor directe download

peopleEr is veel kennis van uw cliënt aanwezig in uw kantoor. In systemen, emails en hoofden van medewerkers.

Wordt die kennis echt gebruikt? Voor relatieonderhoud, of voor nieuwe acquisitie?

In dit artikel leest u hoe u die kennis naar boven haalt, beschikbaar maakt en gebruikt. Zodat u een betere relatie onderhoudt waar zowel de cliënt als u kantoor profijt van heeft.

 

Klik hier voor download van artikel

onderscheidAcquisitie door middel van seminars wordt langzamerhand afgezaagd: er zijn er teveel, ze vertellen hetzelfde verhaal, ze zijn te juridisch getint.

Het moet anders. En het kán ook anders bewijzen een aantal voorbeelden in de afgelopen weken.