Volgen twitter linkedin facebook

Improving business development

  • 1
  • 2
  • 3

Duurzame verbetering van uw commerciële denken & doen

PrijsdrukTarievendruk, wie heeft er geen last van? Wees eerlijk, u toch ook!

En? De oplossing al gevonden om onder die druk uit te komen?

haringparty 2015Een onwaarschijnlijk duo, Dr Clavan en Panoramix.

Toch is de kans groot dat u ze beide tegenkomt tijdens de verschillende haringparty's waar u deze dagen naar toe kan. Bent u voorbereid?

Meer business door minder 'verkopen'

Advocaten en notarissen willen niet 'verkopen'. Terecht.

Klanten, in welke branche dan ook, hebben namelijk een gezonde weerstand tegen verkopers. Dat komt dus mooi uit: u hoeft niet te gaan verkopen.

Maar wat dan wèl te doen om uw praktijk van een constante stroom nieuw werk te voorzien?

slapen  geldNederlanders zijn prijsbewust?

JA, dat zeggen we/ze. Maar weet u wat een nacht slapen in uw eigen bed kost?
Dat dacht ik al.

Zo ook met bedden kopen. Gemiddeld koopt de Nederlander elke 9 jaar een nieuw bed. Dat kan, als de voorkeur naar echte kwaliteit uitgaat, aardig in de papieren lopen. Een aanslag op de portemonnee.

Het kan ook anders ...

Commerciele Business Planning   masterclass PROMO 2015Wel acquireren?
Niet willen 'verkopen'?

In de MasterClass "Legal Business Planning" leert u hoe dat werkt.