Volgen twitter linkedin facebook

Improving business development

  • 1
  • 2
  • 3

Duurzame verbetering van uw commerciële denken & doen

chiropractorDit opvallende bord kwam ik tegen op straat: de lokale chiropractor (door sommigen een “ruggenkraker” genoemd) die zijn potentiële klanten aanspoort om vooral nog dit jaar bij hem langs te komen. Komt niet vaak voor, medische beroepen die zich op deze manier op straat profileren. 
Dit reclamebord bevat 2 lessen die ook voor anderen (niet medici) zinvol zijn.

betaalde acquisitieBetaald worden voor uw acquisitie….? Door uw cliënten? Het kan.

Een jong en klein maar sterk groeiend advocatenkantoor wil verder aan de weg timmeren. En ze willen de stillere zomermaanden graag extra werk naar binnen halen.

Het ontwikkelen van een marktpropositie leek tijdenlang voorbehouden aan reclamebureau en aanverwanten. Waarom? Dat kunt u toch zelf ook wel?

advocaat-bef... aldus ING's Sectorvisie Advocatenkantoren dat vorige maand verscheen. Deze sector visie bevat een aantal interessante beschouwingen. Onder andere over het belang van een goede propositie en juiste doelgroepselectie.

office supplies5 redenen waarom uw advies wel/niet in een winkel verkocht wordt

Via de website JuridischeSnelweg.nl kunnen ondernemers een ‘compleet juridisch service pakket’ op abonnementsbasis verkrijgen. Na de zomer zal deze service ook via de winkels van Staples/Office Centre aangeboden worden. Zou deze andere manier om juridische diensten te vermarkten aanslaan?

Hieronder vijf redenen waarom dit initiatief gaat slagen. Daar tegenover staan 4 redenen waarom dit niet gaat lukken.