Volgen twitter linkedin facebook

Improving business development

  • 1
  • 2
  • 3

Duurzame verbetering van uw commerciële denken & doen

Wat, hoe & waarom

Wat

we can help

Duurzaam verbeteren van het commerciële denken & doen van mensen & organisaties.

Kernthema’s

  • Klantkennis & klantgerichtheid
  • Positionering & profilering
  • Efficiency in acquisitie & klantenbinding
  • Samenwerking van marketing & sales

Hoe

  • Assistentie & advies
  • Inspiratiesessies
  • Praktijkprogramma's
  • Workshops & trainingen
  • Coaching & klankborden

De stijl van Kyboko

  • Focus op jou: wat heb jij nodig? 
  • Pragmatisch & praktisch: je kom uit je stoel en in actie
  • Meten = weten  = leren = verbeteren
  • Geen geneuzel, wel humor

Waarom

Onze drijfveren

  1. Vergroot je comfort zone
    Als je doet wat je altijd deed, krijg je wat je altijd kreeg. Is dat nog genoeg om komende maand net zo succesvol te zijn ....?

  2. Verbeteren
    Benut het potentieel (van jezelf, je team, je organisatie) om effectiever, waardevoller, efficiënter, sneller, beter etc. te worden.
    Als jij het niet doet, zal je concurrent jouw plek innemen.

  3. Relaties gaan vóór commercie
    Klantrelaties zijn basis van uw business; zonder relatie geen business.
    Kennis van klanten is cruciaal startpunt. 

  4. Blijf in beweging, blijf kijken 
    Want stilstand is achteruitgang; beweeg mee met je klant, blijf je concurrent 1 stap voor.
    Blijf kritisch vragen stellen over jezelf en aan jezelf (en je team, je organisatie).